Wednesday, April 27, 2011

sy suke ayat2 jiwang,,hee,, :)

sy memg suke ayt2 jiwang,sbb2 sy suke lelaki rmntis,,hee,,k la,,ari nie ak nk kngsi nga korg ayt2 jiwang ckit ek,,
ayt yg pling ak suke,,--------------------------------->


*I nak belanja u gula-gula HACKS.. 
faham tak ertinya? 
H- Hanya 
A- Aku 
C- Cinta 
K- Kau 
S -Seorang

*Jika kau hidup sehingga 100 tahun. 
aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau.

*Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau! 

*Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit,bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan. 
Ini adalah cinta tanpa syarat. 
Aku begitu menyintaimu.. 

*Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah namanya Cinta...

2 je la stkt nie,,nti lau ad ayt2 laen ak msukkan lgi ye,,  :)




No comments:

Post a Comment